wimenmarjagorter.reismee.nl

Deel 3 septembervakantie

Hallo meelezers,

Inmiddels ligt Missen-Wilhams achter ons. Vanuit Colmar naar de Algau hebben we een schitterende rit gehad, eerst door het Zwarte Woud, vervolgens langs het Bodenmeer naar de Algau. Ondanks alle voorspellingen hadden we schitterend, zonnig weer. Wel een beetje lage temperaturen van rond de14 graden, maar daar merk je in de auto toch niets van. Het appartement bleek onderdeel van een groot vakantiecomplex, prima verzorgd en keurig schoon. De inrichting was wel een beetje 60er jaren, maar alles zag er prima uit met een balkon op het zuiden. Daar hebben we heerlijk gebruik van gemaakt in de latere namiddag in het zonnetje! Op de nieuwsberichten kregen we steeds te horen veel regen, regen en nog eens regen,  maar niet bij ons! Het is eigenlijk meestal droog gebleven, met maar af en toe een paar spatjes. Het is daar een schitterend gebied, mooi glooiend met uitzicht op de Oostenrijkse bergtoppen, waar de sneeuw al een beetje op lag. We hebben mooie tochtjes gemaakt, maar niet lang of veel, het was er echt genieten van de natuur om ons heen.

Vanmorgen zijn we afgereisd naar Oostenrijk. Het was weer mooi zonnig, schitterend groen met hier en daar de eerste herfstkleuren. We moesten rond Munchen, maar gelukkig geen file gehad, wel de andere richting op en niet zo zuinig ook! Rond drie uur zijn we gearriveerd in een schitterend hotel, waar we all inclusive hebben geboekt. Lekker handig met alles erop en eraan en even niet hoeven denken wat te (gaan) eten. Er is hier ook een wellness met zwembad, sauna, etc. We zullen ons eens lekker drie dagen laten verwennen.

Nu luitjes, tot schrijfs maar weer in naar we hopen ook een zonnig NL!

Wim en Marja

Marion Seijmonsbergen

Klinkt allemaal heerlijk. Hier koud en nat. Kachel aan. Laat je goed verwennen .
Gr marion

Maartje

Fijn dat de appartementen zo schoon zijn, schrijf je. Met de vinger er overheen ? Heb ik ook even in jullie huis gedaan..... watte ? Ja....wat denk je ?